Πέντε λόγοι γιατί το email marketing είναι σημαντικό

by Super User

Εδώ είναι οι Top 5 λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι τόσο σημαντικό:

 

1. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κρατά τους πελάτες σας ενημερωμένους

Τα emails έχουν τη δυνατότητα να κρατήσουν τους πελάτες σας ενημερωμένους. Οι καταναλωτές είναι σε θέση να ελέγχουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους όταν είναι βολικό γι 'αυτούς. Μπορεί να τους δώσει την αίσθηση ότι τους σκέφτεστε. Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα μπορεί να είναι τόσο απλό όπως λέγοντας: «Γεια σου, είσαι στο μυαλό μας, εδώ είναι μια ειδική προσφορά!" Ή "Εδώ είναι μια ενημερωμένη έκδοση για το τι έχει συμβεί εδώ τις τελευταίες εβδομάδες. Οσοι έχουν κάνει ήδη εγγραφή στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας έχουν ήδη κάνει μια δέσμευση για να λαμβάνουν αυτές τις πληροφορίες. Έτσι, κατά πάσα πιθανότητα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τους στέλνεται δεν θα τους ενοχλούν αλλά  σίγουρα θα ενισχύσουν την σχέση με τους πελάτες σας.

 

2. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας βοηθά να προσεγγίσετε χρήστες κινητών  συσκευών

Το ποσοστό των καταναλωτών που ανοίγουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείου τους σε μια κινητή συσκευή είναι τώρα μεγαλύτερο από 50%. Αυτοί είναι σημαντικοί αριθμοί να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό μίας στρατηγικής μάρκετινγκ. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές για να έχουν πρόσβαση όχι μόνο στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά και σε όλα τα άλλα είδη των μέσων μαζικής ενημέρωσης και πληροφόρησης.

 

3. Το Email μάρκετινγκ είναι μια προσανατολισμένη δράση

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας έχει γίνει γρήγορα ένας από τους κυρίαρχους του είδους. Δεν υπάρχει άνθρωπος πάνω στην γη που να ασχολείται με την τεχνολογία και να μην έχει κάποια φορά επεξεργαστεί, στείλει, προωθήσει ένα email. Γνωρίζοντας αυτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσετε το email για να οδηγήσουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους στην ιστοσελίδα μας. Ενδεικτικά το 23 τοις εκατό των πωλήσεων το περασμένο έτος αποδόθηκαν στο email μάρκετινγκ.

 

4. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μετρήσιμο

Οι περισσότερες υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προσφέρουν τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τι συμβαίνει μετά την αποστολή μιας εκστρατείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να παρακολουθείτε τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά εγκατάλειψης, τα ποσοστά διαγραφής και άλλες λεπτομέρειες. Αυτό σας δίνει μια καλύτερη κατανόηση του πώς οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας λειτουργούν και αποδίδουν. Είναι σημαντικό ότι αυτές οι μετρήσεις δεν πρέπει να αγνοηθούν.

 

5. Το email marketing είναι φθηνό.

Το τελευταίο αλλά και αυτό που φυσικά ρωτάνε όλου σχετικά με το κόστος μίας καμπάνιας email είναι το κόστος. Αυτό εξαρτάται από τις εταιρίες που επιλέγεται και τον αριθμό των καταναλωτών που θέλετε να φτάσει το μήνυμά σας. Μπορούμε να αναφέρουμε απλά ότι το κόστος ανά (πιθανή) μετατροπή είναι τόσο χαμηλό, που απλά καμία εταιρεία δεν έχει λόγο να μην επενδύσει σε αυτό.

 

Leave your comments
Comments
  • No comments found