7 e-mail marketing πρακτικές

by Super User

Το περιεχόμενο του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι σημαντικό, αλλά το σχέδιό σας είναι το πρώτο στοιχείο που οι παραλήπτες θα δουν. Αν θέλετε οι αναγνώστες να δουν το μήνυμά σας αντί να κάνουν κλικ στο επόμενο μήνυμά τος, είναι απαραίτητο το newsletter να κεντρίσει την περιέργειά τους. Αυτά είναι μερικά κόλπα για ένα νικηφόρο σχέδιο email:

 

1. Βεβαιωθείτε ότι είναι φιλικό για κινητές συσκευές.

Τα δύο από τα τρία emails ανοίγουν σε μια φορητή συσκευή. Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός των email σας βασίζεται σε στοιχεία που λειτουργούν καλά σε αυτό το περιβάλλον. Αυτά περιλαμβάνουν μεγάλο κείμενο, μικρό μέγεθος αρχείου για τις εικόνες, απλοποιημένες διατάξεις με άφθονο λευκό χώρο, και φιλικά κουμπιά στο εσωτερικό.

 

2. Μην βασίζεστε σε μεγάλο βαθμό στις εικόνες.

Ενώ ορισμένες εικόνες φορτώνουν αυτόματα, πολλοί από τους παραλήπτες σας δεν θα δουν τις εικόνες, εκτός εάν έχουν ενεργοποιήσει την συγκεκριμένη λειτουργία. Για αυτούς τους αναγνώστες, οι εικόνες θα φαίνονται ως ένα κενό άσπρο διάστημα. Πάντα να χρησιμοποιείτε alt ετικέτες και ετικέτες τίτλου για να εξασφαλίσετε ότι οι περιγραφές εξακολουθούν να εμφανίζονται. Διατηρήστε τις σημαντικές πληροφορίες στο κείμενο του email σας έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην το χάνουν αν οι εικόνες δεν εμφανίζονται.

 

3. Κάντε τις συνδέσεις είναι εύκολο να δείτε και να κάνετε κλικ.

Δεν θέλετε να ενοχλείτε  τους παραλήπτες κάνοντας τους να ψάχνουν για τις συνδέσεις. Τουλάχιστον, οι δεσμοί θα πρέπει να εμφανίζονται με την χρήση ενός έντονου χρώματος (μπλε είναι το κλασικό). Επίσης, να εξεταστεί η υπογράμμιση και να είναι οι σύνδεσμοι με έντονα γράμματα έτσι ώστε να εμφανίζονται εύκολα. Έχοντας πολλαπλές συνδέσεις σε όλη την σελίδα του email γίνεται ευκολότερο για τους χρήστες να κάνουν αυτό ακριβώς που θέλετε να κάνουν.

 

4. Βεβαιωθείτε ότι είστε SPAM συμβατοί

 

Πρέπει να περιλαμβάνονται σαφείς οδηγίες στο κάτω μέρος της σελίδας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που να λένε στον παραλήπτη πως να αποχωρήσετε από την περαιτέρω αλληλογραφία. Το κείμενο πρέπει να είναι μεγάλη και εύκολο να το διαβάσει ο κάθε χρήστης. Αν δεν το κάνετε αυτό μπορεί το μήνυμά σας επισημανθεί ως spam.

 

5. Κρατήστε τα emails σύντομα και ουσιαστικά.

 

Όταν στέλνετε ένα εμπορικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, πρέπει να το κρατήσετε κάτω από 300 λέξεις. Τα μεγάλα σε μέγεθος μηνύματα δεν εντυπωσιάζουν τους αναγνώστες και έιναι πιο πιθανόν να τα διαγράψει.

6. Προσπεράστε τις ανεπιθύμητες λέξεις.

 

Τα φίλτρα spam συχνά αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις για να καθοριστεί εάν ένα μήνυμα πρέπει να πάει στο inbox ή όχι. Μερικές από τις κορυφαίες λέξεις spam που έχουν εντοπιστεί είναι:

 

    $$$, Μετρητά, χρήματα, φθηνή

    Εργασία στο σπίτι, επιχειρηματική ευκαιρία, κερδίστε, χρήματα στο διαδίκτυο

    Αγορά, εκκαθάριση, παραγγελία, κατάστημα

    Δωρεάν, χωρίς κανένα κόστος

 

Ενώ μπορεί να είναι δύσκολο να αποφευχθεί κάθε λέξη spam, την ελαχιστοποίηση τους, όπου είναι δυνατόν μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να καταλήξει το μήνυμα στον χρήστη. Γίνετε δημιουργικοί και θα βρείτε τρόπους για να μοιραστείτε το μήνυμά σας.

 

7. Ελέγξτε κάθε αλληλογραφίας.

 

Πριν από κάθε αποστολή σωστό είναι να το στείλετε σε μια μικρότερη λίστα τεστ η ακόμα και στον εαυτό σας για να ελέγξετε τα αποτελέσματά σας. Ανοίξτε το e-mail σε desktop και mobile browsers - να διασφαλίσει ότι το μήνυμά σας φαίνεται καλό σε όλες τις πλατφόρμες. Μπερδεμένα μηνύματα με παράξενες αλλαγές γραμμής και αλλοιωμένες εικόνες κάνουν μια κακή πρώτη εντύπωση.

Το ηλεκτρονικού ταχυδρομείο μπορεί να γίνει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την μάρκετινγκ στρατηγική σας. Ωστόσο, ο αποτελεσματικός και ευχάριστος σχεδιασμός είναι ζωτικής σημασίας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσουμε την email marketing στρατηγική σας.

Leave your comments
Comments
  • No comments found